30 Haziran 2010 Çarşamba

Sonne

Bu gece biraz alkol, büyük oranda batağın etkisiyle sarhoştum...

Okuldan kardeşim dediğim insanları görmek gerçekten iyi geldi. Şirket kurma hayallerimiz tabii ortalığı kasıp kavurdu fakat hayaller de güzel yahu. Aramızdakilerin hepsinin ise derslerinden kalmış olması olayın tuzu biberiydi tabii ki. (Ayranı yok içmeye mevzusu)

Bahadır'ın yanında yatmanın da etkisiyle uyuyamadım tabii ki. Tahrik ediyor sonuçta beni gay dümbük. Kalkıp en son ortaokulda yaptığım bir şeyi yapayım dedim, güneşin doğuşunu izleyeyim dedim. Türkmen'in evinin batıya cepheli olduğunu sonradan fark ettim.

Hayat böyle işte sürekli bir şeylerin tersindesin. Ama yine de saydım;

One
Here comes the Sun
Two
Here comes the Sun
Three
It is the brightest star of them all...

Ve bir darbe de buradan yedik, İstanbul'da bugün de hava kapalı...

Allah'ım reva mı bu kuluna olanlar?

Hiç yorum yok: