6 Mayıs 2010 Perşembe

Ziraat



Çok şükür bu sezonu kupayla kapattı taraftarı olduğum takım. Sevindim bugün.

Fenerbahçe'nin bu kupa hasretiyle ilgili yavan esprilere pek gülmüyordum, tabii kaliteli olursa espri farklı, mesela Galatasaray'ın Fred Çakmaktaş esprisi.

Bugün çok güldüm, yanlış anlaşılmasın benim takımıma karşı kaybettikleri için değil. İşin esprisi farklıydı. Fenerbahçe bu kupayı alamıyor, böyle bir anektot var, fakat ikide bir kesinlikle finale çıkıyor, finallerde de hep çok kötü mağlubiyetler alıyor, çok kötü oynuyor. (5-1 Galatasaray, 4-2 Beşiktaş, 3-1 Trabzonspor mağlubiyetleri bence hepsinde de çok kötü oynadılar) Fakat inatla finale çıkıyorlar, bu durum bir anda kafamda başka bir şeyin canlanmasına sebep oldu ve kendi kendime güldüm;



Küçük enişte gibiler arkadaş. Bir hırsla finale kadar geliyorlar, sonra bir anda sönüyorlar, dayağı yiyorlar. Ama tutmasak parçalayacaklar, o derece hırs var.

Hiç yorum yok: