21 Haziran 2009 Pazar

Benim olacaksın Sophia!


Benim olacaksın Sophia! Binicem üstüne, vurucam kırbacı vurucam kırbacı! O değil de nedir bu bizim Türk erkeklerindeki Kuzeyli avrat sevdası? Padişahlarımızda dahi varmış, Kırımdan ve Çerkezlerden seçerlermiş gelinlerini, n'apsınlar tabii Finlandiya'yı İsveç'i keşfedememişler... Oralarda ne cevher olduğunu bilememişler...
Her neyse, bu karılar aman yani hatunlar çok hoş oluyor nedense... Ya da bana öyle geliyor... Acaba diyorum, onların bana hoş gelmeleri gibi bizler de yani Güneyli insanları bu Kuzeyli insanlarına hoş geliyor muyuzdur... Ancak benim öyle ne İtalyan Güneylisine benzer bir tipim ne de Ortadoğulu Vahşisine benzer jöleli saçlı karizmam var... Ortalama bir Arjantinliye benzer bir tipim var, hani şu ekonomik krizlerinde yağmalama yapanlar var ya, hah işte onların tipine benzer... Lanet olsun...

Hiç yorum yok: